Ana Pan in topul Business Magazin Cele mai inovatoare companii din România

Alexandra Copos de Prada, CEO Ana Pan: Este dificil de inovat într-un business care se află pe piaţă de 26 de ani, aşa cum este Ana Pan, dar cu atât mai provocator. În ultimii doi ani şi jumătate am inovat pe mai multe paliere. Această cultură de inovaţie porneşte de la vârf, dar porneşte şi din nevoie foarte acută. Înainte să preiau Ana Pan, compania era în cădere liberă, cu scăderi de venituri de aproximativ 10% pe an timp de 6 ani; era o nevoie imperioasă de a face ceva. Am făcut trei lucruri care cred că ne-au departajat pe piaţă. 1. Am vrut să devenim mai riguroşi în modul în care lucrăm şi am implementat un sistem japonez numit Kaizen, care a fost prima dată dezvoltat de cei de la Toyota. 2. Am dezvoltat un centru de inovaţie, un departament axat pe produs, iar partea nouă este modalitatea prin care facem acest lucru, ne-am inspirat din ceea ce înseamnă inovări în tehnologie şi folosim MVP (produs minim viabil). 3. Dorim să dezvoltăm un ADN specific companiei şi am început cu un set de valori pe care l-am dezvoltat în cadrul departamentului de management. Acest set de valori este un ADN care se răsfrânge în absolut toate procesele pe care le facem la nivel de talent.

Acum dezvoltăm şi un sistem de bonusare destul de complex, prin care fiecare câştig al angajatului va fi o parte variabilă care va fi bonusată pe baza mai multor criterii, printre care şi criteriul de venit cu idei noi.

SURSA: Business Magazin