Sub conducerea Alexandrei Copos, care a preluat Ana Pan cu scăderi mari în magazine, în ultimul an vânzările în retail ale Ana Pan au urcat cu peste 5%, iar cele din segmentul corporate cu 30%. Tânăra a regândit gama de produse, a investit în marketing şi a adus o nouă echipă de management în cadrul Ana Pan. În luna noiembrie, Alexandra Copos a lansat ANA Baking Company, un bakery-coffee shop situat pe Calea Dorobanţilor din Bucureşti – „este un concept la care lucrăm de trei ani, în care am investit 150.000 de euro şi cu care dorim în următorii ani să ne extindem în ţară şi străinătate“.
Sursa: http://www.businessmagazin.ro/analize/pariul-de-150-000-de-euro-al-fiice...
© 2019 Ana Pan. Toate drepturile rezervate.
Folosim multe delicii, dar si cookies, pentru a-ti oferi cea mai buna experienta in Eshop-ul nostru. Pentru a afla mai multe despre cookies poti verifica politica noastra de cookies sau poti merge mai departe catre taramul deliciilor. Ce zici?
Vreau sa aflu mai multe De acord