Suntem o echipa tanara cu peste 200 de colegi, fiecare dedicat in a oferi produse proaspete si deosebite clientilor nostri zilnic. Lucram cu pasiune impreuna intelegand ca acea calitate deosebita pe care o livram clientilor vine in primul rand din calitatea echipei si atentia fiecaruia la detalii. Echipa de management ANA PAN prezentata mai jos reflecta, prin experienta sa in industrie, cat si prin backgroundul extins in management, promisiunea ca vom continua sa crestem frumos aceasta companie indragita pe piata de peste 25 de ani.
Alexandra Copos de Prada. Presedinte
Alexandra coordoneaza dezvoltarea noilor concepte Ana Pan si Ana Baking Co. lucrand indeaproape cu echipa de management pentru definirea gamei de produse, eficientizarea operatiunilor din magazine si imbunatatirea serviciilor catre clientii Ana Pan. Alexandra s-a alaturat firmei in 2013 dupa 10 ani petrecuti in Statele Unite, perioada in care s-a inspirat din ultimele concepte de cafenele si bistrouri din New York, Boston si Philadelphia. Alexandra a absolvit cu un Bachelor in Arts de la Princeton University in 2007, un Master in Administratie Publica de la Harvard University si un MBA de la The Wharton School, University of Pennsylvania. A lucrat ca si consultant pentru McKinsey & Co. in Statele Unite si in Dubai, cat si ca Director Asociat la New York City Department of Education.
Cristina Tomescu. Director Resurse Umane
Cristina a absolvit Facultatea de Stiinte Economice, specializarea Management, alaturandu-se echipei Ana Pan inca din anul 1995. A fost initial casier-contabil si s-a dezvoltat ulterior in mai multe departamente ca economist, inspector resurse umane, iar apoi manager resurse umane. Coordoneaza din 2009 Departamentul de Resurse Umane, ocupandu-se de salarizarea intregii companii si finalizarea procesului de angajare a noilor membrii ai echipei.
Florentina Ispir. Director Achizitii
Absolventa a Facultatii de Contabilitate si Informatica de Gestiune in cadrul Universitatii Spiru Haret, Flori s-a alaturat echipei Ana Holding si apoi Ana Pan in 1995. In prezent coordoneaza activitatea Departamentului Achizitii, fiind responsabila cu definirea si achizitia materiilor prime de cea mai buna calitate. Flori reuseste sa mentina in ordine perfecta sistemul de comenzi, implicandu-se activ si in activitati administrative si organizationale. Are o pasiune pentru alergat, iar acest lucru se vede si in munca de zi cu zi – Flori mentine echipa Ana Pan in forma.
Manuela Nopcea. Director financiar-contabil
Manuela a facut initial parte din echipa Ana Holding, alaturandu-se familiei Ana Pan din 2007. Este Director Financiar din 2015 si coordoneaza activitatea departamentului economic. A absolvit Facultatea de Stiinte Economice din cadrul Universitatii Transilvania din Brasov, studii pe care le-a continuat in Bucuresti, cu un Master la Academia de Stiinte Economice. Bazandu-ne pe cunostintele si abilitatile de analiza ale Manuelei, reusim sa introducem pe piata produse de calitate obtinute cu costuri competitive.
Camelia Toma. Brand Manager
In 2014 Camelia s-a alaturat echipei Ana Pan, fiind responsabila de dezvoltarea noilor concepte de shopuri Ana Pan si Ana Baking. Co. Anterior, a fost Store Manager si Trainer la Starbucks si Brand Manager in compania Lagardere. Pe langa dezvoltarea de noi concepte de shopuri sau produse, Camelia coordoneaza si traningurile asociatilor de vanzari si procedurile de lucru ale acestora. Este absolventa a Facultatii de Biologie din cadrul Universitatii Bucuresti, specializarea Ecologie Sistemica si Managementul Mediului. Studiile de Master in Management si Marketing International le-a finalizat la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
Teodora Nitu. Manager Marketing & Digital Goodies
Absolventa a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA, Teodora s-a alaturat companiei Ana Pan in toamna lui 2015, reusind sa aduca un suflu nou echipei prin ideile ei creative. Este responsabila cu activitatea de marketing si promovare Ana Pan si Ana Baking.Co si dezvoltarea strategiei de marketing digital prin social media impreuna cu Departamentul de Vanzari. Teodora are o experienta de peste 8 ani in Marketing si Publicitate, lucrand ca Marketing & Sales Manager la Aviatiei Wellness Center Baby Spa si ca PR&Event Manager pentru revista si emisiunea „Finante si Afaceri”.